Çarşamba, Aralık 21, 2005

Yılmaz Erdoğan film hakkında konuşuyor


Asmalı Mescit'teki çekimler, bir yılını henüz yeni doldurmuş ama Time dergisine de konu olan Helvetia Cafe'de yapıldı. Cafe'nin sahiplerinden Zeynep ise yakın arkadaşım.
Set sabah 07.00'de kurulmuş, ben ise öğleden sonra oraya gittim.
Yoğun bir kalabalık, koşuşturmaca ve etrafta çekimleri izleyen meraklı gözler. Zeynep, Helvetia'nın karşısındaki Peradox'ta oturuyor.
Yanına gidiyor bir sandalye kapıyor ve oturuyorum. Biraz sonra da Yılmaz Erdoğan geliyor monitörü ve kulaklığıyla.
Erdoğan'ın çalışırken çok sinirli olduğunu duymuştum. En çok merak ettiklerimden biri de buydu aslında. Ama yüzündeki hınzır gülümsemesi ile etrafa bakışını ve herzamanki espri potansiyelini görünce duyduklarımın hiç de doğru olmadığını anladım.
Yılmaz Erdoğanın film hakkındaki röportajı için tıklayınız.
'Organize İşler'in setinden