Çarşamba, Aralık 21, 2005

Bu filmde işler 'organize'

İlk iki filminde Doğu'dan bildiren Yılmaz Erdoğan bu kez kamerasını İstanbul'a, çeteler arası savaşa çeviriyor. 'Organize İşler' adlı filmde Erdoğan'ın yanı sıra Tolga Çevik, Cem Yılmaz, Altan Erkekli ve Demet Akbağ oynuyor
Suç dünyasına bakışınız nasıl olacak? Benim karakterlerime baktığınızda tümden iyi, tümden kötü gibi bir durum yoktur. Çünkü ben hayatta öyle bir şey olacağına inanmıyorum. Nicedir de hobi olarak fizik okuyorum, görelilik yasası bunların hepsini açıklıyor. Ben basit hikâyeler seven biriyim. O basit hikâyelerin içerisinde derinleşmeyi seviyorum. Çalan niye çalıyor, kimden çalıyor, eşyası çalınan ne yapıyor veya ne yapamıyor bunları tartışmaya açmak istiyorum. Sadece komik bir film yapmak bizim için yeterli değil. Daha doğrusu ben bir şeyi söylemek yerine, tartışmaya açmaktan yanayım.
Radikal Kültür Sanat